Conținut

person-apple-laptop-notebook

Sunt de ajutor companiilor în momentul în care:

  • Simt că website-ul lor nu are suficient trafic (de calitate) și nu spune o poveste;
  • Își doresc o poziționare mai bună în cadrul motoarelor de căutare pentru a genera un avantaj competitiv;
  • Nu au timp să se ocupe de propriul conținut sau nu sunt mulțumite de calitatea actuală a propriilor mesaje;
  • Au nevoie de o strategie completă de administrare a conținutului de pe website, blog, social media și interpretare a statisticilor;
  • Își doresc un partener autentic cu care să poată lucra și în care să aibă încredere

Servicii

Strategie de conținut

Așa cum nimeni nu se apucă de construit o casă fără să apeleze la serviciile unui arhitect, care să întocmească un plan minuțios, la fel trebuie abordat și conținutul. Doar 32% dintre companii au o strategie documentată pentru conținut, potrivit Content Marketing Institute. Pot ajuta companiile să-și pună la punct un plan care să cuprindă ținte măsurabile, incluzând aici strategie SEO, canale relevante și calendar editorial.

Dezvoltare de conținut

Am acumulat o experiență de peste nouă ani în publishing astfel încât tot conținutul pe care îl produc pentru clienți este autentic. Nu externalizez niciodată dezvoltarea de conținut și cred cu tărie că acesta nu poate fi comandat în orice situații, așa cum faci cu un fel de mâncare la restaurant. Conținutul de calitate este produs în urma unei serioase documentări, iar abordarea mea este întotdeauna care respectă principiile jurnalistice: serioasă, cu multe surse, cu viziune proprie.

Analiza conținutului

Poveștile trebuie să aibă impact. Stabilesc întotdeauna împreună cu clientul care sunt așteptările concrete și cum pot fi monitorizate astfel încât să se alinieze cu obiectivele de business ale companiei.  Monitorizez permanent traficul online, incluzând aici rata de succes a blogului, vizitele pe site, progresul adus de cuvintele cheie, cum evoluează rata de engagement etc.